RSS

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ ОПУБЛІКУВАВ РОЗПОРЯДЖЕННЯ ЩОДО КАДРОВИХ РОТАЦІЙ ТА НОВИХ ПРИЗНАЧЕНЬ У МОЗ

13 Окт

Кабінет Міністрів України розпорядженням від 8 жовтня №927-р звільнив Василя Лазоришинця з посади заступника Міністра охорони здоров’я України — керівника апарату.

«Звільнити Лазоришинця Василя Васильовича з посади заступника Міністра охорони здоров’я України – керівника апарату у зв’язку з переходом на іншу роботу», — йдеться у розпорядженні.

Іншим розпорядженням від 8 жовтня №928-р Василя Лазоришинця було призначено на посаду першого заступника Міністра охорони здоров’я України.


Також розпорядженням від 8 жовтня № 930-р Кабмін тимчасово виконання обов’язків голови МОЗ поклав на Василя Лазоришинця.

«У зв’язку з відстороненням Міністра охорони здоров’я України від виконання повноважень за посадою тимчасово виконання обов’язків Міністра охорони здоров’я України покласти на першого заступника Міністра охорони здоров’я України Лазоришинця Василя Васильовича», — зазначається у розпорядженні.

На посаду заступника Міністра охорони здоров’я України – керівника апарату Кабінет Міністрів призначив Альону Терещенко.

Відповідне розпорядження № 931-р від 8 жовтня 2014 р. опубліковане на сайті Уряду.

 

Добавить комментарий

 
